Сьогодні почав працювати Єдиний ситуаційний центр у Київавтодорі завдяки спільній роботі Кличко – мер, заступника голови Київської міської державної адміністрації Dmitriy Davtyan та команди Kyiv Smart City.
Головна мета центру – оптимізація роботи комунальної та пасажирської техніки у будь-яку погоду. Це єдина платформа, що об`єднує комунальний та пасажирський траспорт Київавтодору.
Великою перевагою ситуаційного центру стала можливість працювати у погані погодні умови оперативніше та якісніше.
У ситуаційному центрі розташовано 4 комп’ютери для роботи диспетчера, основний великий екран та зона обговорення.
Стіна, її ще називають мультивізор, має такі функції:
✔ Інформацію щодо прогнозу погоди
✔ Систему GPS-навігації
✔ Аналітика транспорту
✔ Аналіз машин по району та всьому Києву (скільки транспорту працює та який очікує свою роботу)
✔ Відслідковування шляху кожної машини та її характеристики
✔ Автоматичний режим відслідковування транспорту через відеокамери
✔ Контроль перевищення швидкості
✔ Поточний статус транспорту
Доступ до центральної системи дата-центру мають диспетчери Київавтодору. Інформацію надають 7 тисяч міських камер відеоспостереження.
Диспетчер ситуаційного центру має можливість вести пряму комунікацію з водієм через спеціальний планшет. Із основного, через екран водій може отримувати завдання, слідкувати за станом роботи та за станом баку з бензином.
Більше 600-ти машин обладнанні датчиками по роботі, GPS-трекерами та планшетами.
Мер Києва, Віталій Кличко запрошує ЗМІ до ситуаційного центру Київавтодору для вивчення механізму системи: «Ви можете подивитися все на власні очі. Робота абсолютно відкрита», – прокоментував мер.
Систему планують тестувати у Києві, а згодом відкривати ситуаційні центри по Україні: «Ми працюємо над тим, аби робота була ефективнішою. Така система є тільки у місті Києві. Але плануємо поширювати в інших містах України», – додав Віталій Кличко.
Слідкувати за роботою комунальної техніки можна тут.